بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَ الَّذینَ کَفَرُوا بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ إِلّا تَفْعَلُوهُ تَکُنْ فِتْنَةٌ فِی اْلأَرْضِ وَ فَسادٌ کَبیرٌ [انفال / 73]؛

و کسانی که کفر ورزیدند، بعضی‌ شان اولیای بعضی دیگرند(اولیای همند) و اگر آنچه قبلاً دستور دادیم انجام ندهید، فتنه ‌ای در زمین و فسادی بزرگ را به بار می ‌آورد.

چه تقارن زیبایی!!! روزهای سال نیز فریاد پیروزی خون بر شمشیر سر می دهد!! شروع عاشورای خونین و مقارن با 13 آبان!! روزهای عشق و حماسه و شور،حسین بر نیزه ندای هل من مبارز سر می دهد و فرزندانش پس از 13 قرن پوزه ی تمامی مستکبرین را بر خاک می مالند.پایان هم خوش تر از شروع آن، تقارن ایام الله 9 دی با روزهای عشق و شور و شعور و ایام به سوگ نشستن مجموعه ی کائنات در فراق خیر البشر و سلاله ی پاک او، یازدهمین خورشید ولایت و پدر آخرین باقیمانده ی خدا بر روی زمین،امام حسن عسکری(علیه السلام). ایام هم گوی سبقت را از یکدیگر ربوده اند و بر هم فخر می فروشند که صدها سال پس از فریاد وا ابتاه مادر مظلومه ی امام عشق، امروز فرزندانش از پس قرن ها در دیاری که بوی حماسه و عشق  می دهد به انتقام سیلی مادر به پا خاسته اند تا دیگر دست ولی خدا در کوچه ها بسته نشود.

9 دی!!22 بهمنی دیگر...روز ها از پی هم می آیند و می روند و  در دفترچه ی خاطرات تاریخ به فراموشی سپرده می شوند، ولی برخی ایام که بوی خدا در تک تک لحظات آن به مشام میرسد هرگز.زیرا تمام تاریخ را در خود یک جا دارند. باز هم 9 دی دیگری از راه رسید و خاطرات تلخ حرمت شکنی فرزندان یزید که تحمل علم های عزاداری حسین را هم ندارند و کینه ی بدری و حنین خود را هر از چند گاهی دوباره نشان می دهند. اما دفترتاریخ وارونه روایت می شود. فرزندان حیدری زهرا(س) دیگر خوب دستشان را خواندند و در 9 دی حماسه ای از جنس 22 بهمن 57 بلکه پرشورتر و پرشعور تر آفریدند تا نشان دهند که تا خمینی و آینه ی تمام نمای خمینی، سید علی حسینی الخامنه ای زنده است این نهضت هم زنده است و پنجه در پنجه ی زورگویان انداخته تا مسیر هموار شود برای آن نور یگانه ی ازلی و ابدی، مهدی غریب و مظلوم فاطمه، تا جهان را پر از عدل علوی کند و انتقام کوچه را...

 این بار دیگر کورخوانده اند!!خطابمان به هم پیالگان و کاسه لیسانی است که پس از گذشت 5 سال سعی در به فراموشی سپردن خیانت بزرگ خود به ولایت و ملت بزرگ ایران دارند و دم از بخشش و رفع حصرو هم زیستی مسالمت آمیز میزنند!!! هم زیستی مسالمت آمیز با گرگ هار!! اما نظام اسلامی ظلمی که بخودش رفته را محال است فراموش کند.و مردمی که فرزندانشان برای قدرت طلبی عده ای عیاش از خدا بی خبر پرپر زدند و چه غلامحسین کبیری ها و چه مادر و دخترانی که خونشان بر زمین ریخت تا تشنگی این زالوصفتان رفع شود.خطابمان به کسانی است که از صبر علوی رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران سوء استفاده کرده و گاه گاه سر از آخور خود بیرون آورده و زوزه ای می کشند.همان بازی همیشگی کی بود کی بود من نبودم!!

به فضل خدا دقیقا در مسیری حرکت می کنند که شیطان میخواهد و میخ بر تابوت خود میکوبند تا زمانی که در پشت میز محاکمه آماده شوند و قصاص سالها دسیسه و نیرنگ خود را بدهند که و مکروا و مکرا.. وا... خیرالماکرین.

دفتر تاریخ باز هم شاهد رو شدن دست بنی صدرها خواهد بود و نشان خواهد داد که بهشتی ها مظلوم همیشگی تاریخ اند.وا...مع الصابرین.

جنبش دانشجویی مسلمان، این روز را که یادآور حماسه آفرینی های دوران صدر اسلام و خاطرات خوش پیروزی انقلابست،گرامی می دارد و هم نفس  و هم قدم با رهبرعظیم الشان انقلاب،حضرت آیت ا...العظمی خامنه ای، حرکت خود را به سوی دوران اوج گرفتن پرنده ی سرخ فام و سبزگون اسلامی تا ظهور منجی موعود ادامه خواهد داد و از پای نخواهد نشست.

و هشدار می دهیم!! هشدار می دهیم به تمامی کسانی که در هر لباس و کسوتی سعی در به فراموشی سپردن خیانت های خود و دیگر هم پیالگان خود دارند، در صورت ادامه ی این روند و هرزه گویی های گاه و بیگاه آنان، دیگر آن زمان، فرزندان امام مجتبی(ع) به فرمان رهبر و مقتدایشان جلوه ی عاشورایی خود را نمایان خواهند ساخت و  یا أَیهَا النَّبِی جاهِدِ الْکُفَّارَ وَ الْمُنافِقینَ وَ اغْلُظْ عَلَیهِمْ وَ مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصیرُ؛ ای پیامبر! با کافران و منافقان به جهاد برخیز و نسبت به آنان سخت‏گیری کن [و درشت‏خو باش‏] که جایگاهشان دوزخ است و دوزخ بد بازگشت‏گاهی است. "

والسلام علی من اتبع الهدی